§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1
ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin). - Regulamin określa:
a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego
działającego w domenie www.unique1.pl, prowadzonego przez UNIQUE1 Sp. z o.o., 00-819 Warszawa, ul. Złota 75A/7, NIP 7011223718,
REGON 529700110, reprezentowaną przez Agnieszkę Musiał-Terlecką oraz Natalię Wianecką;
b. warunki zawierania umowy sprzedaży;
c. warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
d. prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
e. sposób dokonania płatności;
f. koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
g. tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
h. pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń. - Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu
www.unique1.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. - Klient powinien korzystać ze Sklepu internetowego „Unique1” zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Klient powinien powstrzymywać się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe
funkcjonowanie Sklepu internetowego „Unique1”, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w
zawartość sklepu internetowego lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze
bezprawnym. - Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający
jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej
chwili. - Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma Unique1 Sp. z o.o.
- Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE - KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
- PRZEDSIĘBIORCA – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego.
- PRODUKT – dostępny w sklepie produkt i/lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą. - REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.unique1.pl
- SPRZEDAWCA – USŁUGODAWCA – Firma Unique1 Sp. z o.o.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego,
zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem - ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
ze Sprzedawcą, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru. - CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić
Sprzedawcy za Produkt i/lub usługę. - KONTO – usługa elektroniczna z indywidualnym loginem i hasłem Klienta umożliwiająca dokonanie
działań w Sklepie Internetowym „Unique1”
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA - Sklep www.unique1.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek
polski. - Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach
podanych w jego opisie. - W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz
technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych
danych/informacji. - Klient zobowiązany jest:
a. posiadać dostęp do Internetu
b. posiadać sprawną i aktualną przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w
wersjach 6.0, Google Chrome, czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej lub inne
c. posiadać dostęp do poczty elektronicznej - Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy. - Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez witrynę internetową sklepu
Unique1, po wcześniejszym zarejestrowaniu konta i zalogowaniu się, lub bez rejestracji konta jako gość. - Rejestracja konta polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zaakceptowaniu regulaminu.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem
i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. - Klient składa zamówienie przez dodanie produktów do koszyka, a następnie złożenie zamówienia
zgodnie z instrukcjami na stronie. - Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na wskazany adres e-mail.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się
przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym. - Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 11. niniejszego paragrafu powoduje
związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez
przesłanie wiadomości e-mail. - Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
a. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
b. formularz odstąpienia od umowy,
c. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy. - Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu,
zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. - Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI - Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 85
1050 1214 1000 0090 8406 2158 ING Bank Śląski, W tytule przelewu wpisując „Zamówienie nr …” w
ciągu jednego dnia od złożenia zamówienia. - W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty
przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie
płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków i innych
dostępnych, bezpiecznych bramek płatniczych. - Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU - Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez
przewoźnika: - czas kompletowania Produktów wynosi od 2 do 4 dni roboczych,
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie
przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa
następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) na terenie Polski. Na
terenie Unii Europejskiej wynosi 10 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.
§ 7
Zwrot produktu - Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu miesiąca od tej chwili.
4. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.unique1.pl
5. W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
a. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
b. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy,bez podania przyczyny a także bez wady produktu, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na własny koszt.
10. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana w formie elektronicznej, wiadomość SMS lub poprzez kontakt telefoniczny.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł
umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie
w terminie 14 dni. - W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument
ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę
do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że
Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
Produktu przed jego upływem. - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: UNIQUE1
Sp. z o.o., 00-819 Warszawa ul. Złota 75A/7 - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania
z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10
o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza
odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument
powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić
w sklepie stacjonarnym. - Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz
z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba
że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej
w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży. - Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów. - Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się
ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. - Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie
koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. - Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy,
w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności –
od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął
Produkt w posiadanie. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy
Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. - Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku
niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9 NEWSLETTER - Klient ma możliwość zamówienia Newslettera – usługi udostępnianej przez Usługodawcę. Newsletter
wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newslettera. - W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres
poczty elektronicznej (adres e-mail), wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail).
Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów Usługodawcy, aktualnych promocjach
oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Usługodawcę lub podmioty współpracujące. Usługa
Newsletter jest bezpłatna. - Klient może w każdym czasie zmienić adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest
Newsletter lub zrezygnować z udostępniania mu usługi. - Klient może w każdej chwili cofnąć zgodę na otrzymywanie newslettera. W tym celu należy kliknąć w link
znajdujący się w stopce każdej otrzymanej wiadomości tego typu.
§ 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik
nr 1 do niniejszego Regulaminu. - Klient ma prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE - Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024 roku.
- Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych
powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa. - Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.unique1.pl
- Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też
zapisanie na odpowiednim nośniku. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
b. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
c. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
d. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. - Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd
właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.
§ 12 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ - Adres e-mail: kontakt@unique1.pl
- Adres pocztowy: ul. Złota 75A/7, Warszawa 00-819
- Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00: +48 602184490, +48 602744310