§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1
    ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej jako Regulamin).
  2. Regulamin określa:
    a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach prowadzonego sklepu internetowego
    działającego w domenie www.unique1.pl, prowadzonego przez UNIQUE1 Sp. z o.o., 00-819 Warszawa, ul. Złota 75A/7, NIP 7011223718,
    REGON 529700110, reprezentowaną przez Agnieszkę Musiał-Terlecką oraz Natalię Wianecką;
    b. warunki zawierania umowy sprzedaży;
    c. warunki rozwiązania umowy sprzedaży;
    d. prawo odstąpienia od umowy sprzedaży;
    e. sposób dokonania płatności;
    f. koszty, sposoby i terminy dostawy produktów;
    g. tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego;
    h. pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu
    www.unique1.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Klient powinien korzystać ze Sklepu internetowego „Unique1” zgodnie z jego przeznaczeniem.
  5. Klient powinien powstrzymywać się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe
    funkcjonowanie Sklepu internetowego „Unique1”, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w
    zawartość sklepu internetowego lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze
    bezprawnym.
  6. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej Usługodawcy w sposób umożliwiający
    jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej
    chwili.
  7. Usługodawcą-Sprzedawcą jest firma Unique1 Sp. z o.o.
  8. Usługobiorcą-Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
    osobowości prawnej korzystająca z usługi świadczonej drogą elektroniczną.

    § 2
    DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
  9. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  10. KONSUMENT – klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(2) Kodeksu cywilnego.
  11. PRZEDSIĘBIORCA – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43(1) Kodeksu cywilnego.
  12. PRODUKT – dostępny w sklepie produkt i/lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
    Klientem a Sprzedawcą.
  13. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  14. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.unique1.pl
  15. SPRZEDAWCA – USŁUGODAWCA – Firma Unique1 Sp. z o.o.
  16. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego,
    zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
  17. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu
    ze Sprzedawcą, określające rodzaj i ilość kupowanego Towaru.
  18. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić
    Sprzedawcy za Produkt i/lub usługę.
  19. KONTO – usługa elektroniczna z indywidualnym loginem i hasłem Klienta umożliwiająca dokonanie
    działań w Sklepie Internetowym „Unique1”

    § 3
    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
  20. Sklep www.unique1.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  21. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek
    polski.
  22. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
    prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach
    podanych w jego opisie.
  23. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną Usługodawca korzysta z oprogramowania oraz
    technologii, które zapewniają bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych
    danych/informacji.
  24. Klient zobowiązany jest:
    a. posiadać dostęp do Internetu
    b. posiadać sprawną i aktualną przeglądarkę internetową przykładowo Internet Explorer w
    wersjach 6.0, Google Chrome, czy też Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej lub inne
    c. posiadać dostęp do poczty elektronicznej
  25. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
    i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  26. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez witrynę internetową sklepu
    Unique1, po wcześniejszym zarejestrowaniu konta i zalogowaniu się, lub bez rejestracji konta jako gość.
  27. Rejestracja konta polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zaakceptowaniu regulaminu.
  28. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem
    i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  29. Klient składa zamówienie przez dodanie produktów do koszyka, a następnie złożenie zamówienia
    zgodnie z instrukcjami na stronie.
  30. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na wskazany adres e-mail.
  31. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta prowadzącą do zapoznania się
    przez niego z treściami zawartymi w Sklepie internetowym.
  32. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 11. niniejszego paragrafu powoduje
    związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez
    przesłanie wiadomości e-mail.
  33. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    a. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    b. formularz odstąpienia od umowy,
    c. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  34. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu,
    zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  35. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.

    § 5
    SPOSOBY PŁATNOŚCI
  36. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
  37. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  38. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  39. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 85
    1050 1214 1000 0090 8406 2158 ING Bank Śląski, W tytule przelewu wpisując „Zamówienie nr …” w
    ciągu jednego dnia od złożenia zamówienia.
  40. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty
    przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie
    płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków i innych
    dostępnych, bezpiecznych bramek płatniczych.
  41. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
    § 6
    KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
  42. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  43. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez
    przewoźnika:
  44. czas kompletowania Produktów wynosi od 2 do 4 dni roboczych,
  45. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie
    przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa
    następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) na terenie Polski. Na
    terenie Unii Europejskiej wynosi 10 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.

    § 7
    Zwrot produktu
  46. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,

    2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

    3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu miesiąca od tej chwili.

    4. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.unique1.pl

    5. W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.

    7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,

    8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,

    9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:

    a. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
    b. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy,bez podania przyczyny a także bez wady produktu, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na własny koszt.

    10. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana w formie elektronicznej, wiadomość SMS lub poprzez kontakt telefoniczny.

    § 8
    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  47. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł
    umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie
    w terminie 14 dni.
  48. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument
    ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę
    do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że
    Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
    Produktu przed jego upływem.
  49. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: UNIQUE1
    Sp. z o.o., 00-819 Warszawa ul. Złota 75A/7
  50. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania
    z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
    Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10
    o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza
    odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument
    powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić
    w sklepie stacjonarnym.
  51. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz
    z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba
    że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
    kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej
    w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
    Sprzedaży.
  52. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
    oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego
    dodatkowych kosztów.
  53. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się
    ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
    dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  54. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie
    koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  55. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy,
    w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności –
    od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął
    Produkt w posiadanie.
  56. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy
    Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
    według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  57. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku
    niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

    § 9 NEWSLETTER
  58. Klient ma możliwość zamówienia Newslettera – usługi udostępnianej przez Usługodawcę. Newsletter
    wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newslettera.
  59. W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres
    poczty elektronicznej (adres e-mail), wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail).
    Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów Usługodawcy, aktualnych promocjach
    oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Usługodawcę lub podmioty współpracujące. Usługa
    Newsletter jest bezpłatna.
  60. Klient może w każdym czasie zmienić adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest
    Newsletter lub zrezygnować z udostępniania mu usługi.
  61. Klient może w każdej chwili cofnąć zgodę na otrzymywanie newslettera. W tym celu należy kliknąć w link
    znajdujący się w stopce każdej otrzymanej wiadomości tego typu.

    § 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  62. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z
    obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik
    nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  63. Klient ma prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz usunięcia.

    § 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  64. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024 roku.
  65. Sprzedawca ma możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszego Regulaminu z uzasadnionych
    powodów, np. zmian w obowiązujących przepisach prawa.
  66. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.unique1.pl
  67. Regulamin może być utrwalany, pobierany, odtwarzany, w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie czy też
    zapisanie na odpowiednim nośniku.
  68. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    a. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    b. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    c. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    d. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  69. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie sąd
    właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.

    § 12 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  70. Adres e-mail: kontakt@unique1.pl
  71. Adres pocztowy: ul. Złota 75A/7, Warszawa 00-819
  72. Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00: +48 602184490, +48 602744310